«Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымы Knowledge Engineering компаниясымен бірге критериалды бағалау бойынша алғаш рет онлайн-курсын бастайды.
Толық мәлімет2016 жылдың 22 мен 26 ақпаны және 2016 жылдың 29 ақпаны мен 4 наурызы аралығында ПӨО-да Зияткерлік мектептердің педагог қызметкерлерін және оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау және Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру семинарлары өткізілді
Толық мәліметБағалау рәсімдерінің әділдігі мен сенімділігін қамтамасыз ету мақсатында 2016 жылдың қаңтар айында ПӨО-да бірінші рет Кембридж Халықаралық Емтихан Кеңесінің сыртқы емтихан алушыларының қатысуынсыз тренерлер мен бағалаушы эксперттерді бағалау нәтижелерінің модерациясы өткізілді.
Толық мәлімет«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ 2015-2016 оқу жылының қорытындысы бойынша 10, 11 және 12-сынып оқушыларына сыртқы жиынтық бағалау өткізуге дайындық жұмысын аяқтады
Толық мәлімет2015 жылдың 24 желтоқсанында Астана қаласының физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі базасында Назарбаев Зияткерлік мектептерінде Қритериалды бағалаудың кіріктірілген моделін қолдану бойынша тәжірибелерімен алмасу мақсатында Зияткерлік мектеп мұғалімдеріне арналған жыл сайынғы «Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделін қолдау нәтижелері бойынша тәжірибемен алмасу» семинары ұйымдастырылды және өткізілді
Толық мәлімет2015 жылдың 23 мен 27-қараша аралығында "Назарбаев Зияткерлік мектептері" ДББҰ "Педагогикалық өлшеулер орталығы" қызметкерлері Сингапур Республикасында критериалды бағалау тақырыбы бойынша өткізілген семинарға біліктілікті арттыру мақсатында барып қайтты
Толық мәлімет2015 жылдың 5-7 қараша аралығында Глазго (Ұлыбритания) қаласында Еуропалық білім берудегі бағалау ассоциациясының Глазго университеті Білім беру мектебімен ұйымдастырылған «Бағалау және әлеуметтік әділеттілік» тақырыбында жыл сайынғы 16-халықаралық конференциясы өтті
Толық мәлімет2015 жылдың 23 және 24 қазан аралығында ПӨО Кембридж Халықаралық Емтихан Кеңесінің (бұдан әрі – КХЕК) сыртқы емтихан алушысы Рэймонд Итонмен бірлесіп әділдік пен сенімділікті қамтамасыз ету мақсатында бағалау рәсімдерін аккредиттеуді өткізді
Толық мәлімет2015 жылдың 10-17 қазан аралығында Білім сапасын бағалау департаменті (бұдан әрі - БСБД) және Педагогикалық өлшеулер орталығының (бұдан әрі - ПӨО) қызметкерлері Білім беру жүйесіндегі бағалау бойынша АҚШ-тың Канзас штатының Лоуренс қаласында өткізілген Халықаралық ассоциациасының «Тестілеудің үш маңызды сұрағы: валидтік, валидтік, валидтік» тақырыбындағы конференциясына қатысты
Толық мәліметДББҰ "Назарбаев Зияткерлік мектептері" филиалы "Педагогикалық өлшеулер орталығы" оқушылар мен мұғалімдердің конкурстық іріктеу жүйесін қалыптастыру және оның қызметін қамтамасыз ету үшін, білім сапасын қамтамасыз етуді бағалау, мониторинг және оқыту деңгейлеріне сәйкес зияткерлік мектептер оқушыларының білім жетістіктері мен қорытынды аттестаттау мониторингін қамтамасыз ету мақсатымен 2012 жылдың ақпан айында құрылды.
ПӨО миссиясы – көрсетілетін білім беру қызметтерінің сапасын арттыру мақсатында басқарушылық шешімдер қабылдау үшін зияткерлік мектептерінің білім беру сапасы туралы анық және дәйектi ақпаратты жинап, ДББҰ құрылымдық бөлімшелері мен мектеп филиалдарына жеткізу.
Орталық қызметтерінің бағыттары:
ПӨО міндеттері:
Зияткерлік мектептердің 7 сыныптарына оқушыларды конкурстық іріктеу жүйесін құрастыру және енгізу
2013 жылдан бастап Назарбаев Зияткерлік мектептердің 7 сыныптарына оқушыларды конкурстық іріктеу жүйесі ойдағыдай жұмыс істеуде. Аталған жүйе жаратылыстану-математика бағытындағы пәндерді оқуға қабілетті оқушыларды қабылдау мен Зияткерлік мектепте оқудың барлық кезеңінде жоғары нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған.
Оқушыларды іріктеу үшін Cito Педагогикалық өлшеулер институтымен (Нидерланд) бірлесіп «Математика», «Қазақ тілі (бірінші және екінші тілдер), «Орыс тілі (бірінші және екінші тілдер) мен «Ағылшын тілі» пәндерінен тест тапсырмалары әзірленеді. Математика пәні әртүрлі жағдайларды сипаттайтын, суреттер, графиктер мен диаграммалармен жумыс істеуді қамтитын тест тапсырмаларын, функционалдық сауаттылықты бағалауға бағытталған. Тілдік пәндер бойынша тапсырмалар ережелерді тексеру арқылы емес, мәтінмен жұмыс істеу арқылы оқу сауаттылығы мен тілдік құзыреттерді бағалауға бағытталған.
Оқушылардың жаратылыстану-математика бағытындағы пәндерді оқуға қабілеттілігін анықтауға бағытталған, оқушылардың логикалық ойлауға негізделген цифрларға сүйену қабілеттерін, кеңістікте ойлауды, сонымен қатар жаратылыстану-математика ғылымдарын оқуда ең маңызды, көру арқылы есте сақтауын бағалайтын тапсырмалар дайындалды.
Конкурстық іріктеу екі күн аралығында жүргізіледі: бірінші күні – «Математика», «Қазақ тілі», «Орыс тілі» мен «Ағылшын тілі» пәндерінен тестілеу өткізіледі, ал екінші күні – жаратылыстану-математика ғылымдарын оқу қабілеттіліктері бағаланады
Зияткерлік мектептер 7-сыныптарына оқушыларды конкурстық іріктеуге 2013 жылы 7 454 үміткер, 2014 жылы 11 828 үміткер, 2015 жылы 13 540 үміткер, 2016 жылы 16052 үміткер, 2017 жылы 17338 үміткер қатысты.
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» мамандандырылған білім беру ұйымдарында дарынды балалардың оқуын төлеу үшін Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президентінің – Елбасының «Өркен» білім беру грантын тағайындау бойынша байқаудың өткізілу Ережесі.
Критериалды бағалаудың моделі бағалау рәсімдерінің сапалы болуына, олардың халықаралық стандарттарға сәйкестігіне және әр оқушының оқудағы қажеттілігіне жетуге бағытталған. Ол педагогикалық өлшеулер аясындағы білім беру саясатын дамытудың толыққанды тәсілдерін көрсетеді және «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ - NIS-Рrogram білім беру бағдарламасының анықталған оқу мақсаттарына сәйкес алған білімі мен дағдыларын дамыту деңгейін бағалау үшін барлық элементтерді (ереже, түрлері, механизмдері, рәсімдері, құралдары, есеп беру және т.б.) үйлестіреді.
Критериалды бағалаудың мақсаты бағалау критерийлері негізінде оқушылардың оқудағы нәтижелері туралы объективті ақпараттар алу және оны оқу үдерісін әрі қарай жетілдіру үшін барлық мүдделі тұлғаларға ұсыну болып табылады.
Критериалды бағалаудың міндеттері:
Критериалды бағалау оқу үдерісінде белгіленген қағидаттарға сәйкес жүзеге асырылады.
Критериалды бағалаудың негізгі басымдықтары оқушыны дамыту, оның қызығушылығын арттыру және оқуға ынталандыру, бағалау рәсімдерін түсіндіру, сол арқылы баға алған кездегі қобалжу, қорқынышты жою болып табылады. Егер әрбір оқушы мен оның ата-анасына түсінікті, анық және өлшемді бағалау критерийлерін белгілеп алатын болсақ, бұған қол жеткізуге болады. Анық құрастырылған бағалау критерийлерінің көмегімен мұғалім де, оқушы да мыналарды түсінетін болады: Оқушы оқудың қай сатысында? Ол өзінің оқуында неге талпынады? Оқудағы күтілетін нәтижеге жетуге көмектесу үшін не істеу қажет?
Сыртқы жиынтық бағалау –оқушылардың сыртқы жиынтық бағалау моделіне сәйкес бастауыш, орта, жоғарғы сыныптардың соңында, қажетті білім деңгейлері мен дағдыларының қалыптасуын анықтайтын мектептен тыс құрастырылған бағалау.
Бастауыш сынып оқушыларының сыртқы жиынтық бағалауы Критериалды бағалаудың кіріктірілген моделіне сәйкес орындалған және оқушылардың жетістіктерінің сыртқы жиынтық бағалау моделі Кембридж Халықаралық Емтихан Кеңесімен бірлесе құрастырылған .
Жалпы білім беретін пәндердің бесеуі бойынша (Ана тілі (қазақ/орыс), кіріктірілген екінші тіл мен әдебиет, Ағылшын тілі, Математика және Қазақстан тарихы ) және таңдау бойынша 1 пәннен (Физика, Химия, Биология және Информатика) орта сынып оқушылары емтихан тапсырады.
Жалпы білім беретін пәндердің үшеуі бойынша (Математика, Қазіргі әлемдегі Қазақстан және Ағылшын тілі) және таңдау бойынша 4 пәннің 2-нен (Физика, Химия, Биология және Информатика) емтихан тапсырады.
Критериалды бағалау жүйесін Қазақстан Республикасы жалпы білім беру мектептеріне енгізуге дайындау мен ұйымдастыру жұмыстары
Назарбаев Зияткерлік мектептері – еліміздегі орта білім беру жүйесін жетілдіруге ықпал ететін Қазақстан Респубикасының білім саласындағы ең маңызды жобалары мен даму сәттерінің бірі болып табылады.
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының дамуы стратегиясы бойынша 2020 жылға дейін Зияткерлік мектептер келесі міндеттерді көздейді: «Өзіне ең үздік Қазақстанның дәстүрлері, халықаралық тәжірибе мен практиканы үйлестіретін мектепте жаратылыстану-математика бағытында білім берудің инновациялық, көптілділік жүйесінің моделін әзірлеу мен енгізу арқылы Қазақстанның зияткерлік әлеуетін арттыруға ықпал ету».
ДББҰ-ның стратегиялық мақсаттарының бірі – Қазақстанның орта білім беру жүйесіне Зияткерлік мектептер тәжірибесін енгізу.
Бұл мақсатты іске асыру мен ұйымдастыру негіздеріне отандық орта білім беру жүйесін алдағы уақытта реформалауға мүмкіндік беретін мемлекеттің білім жүйесіне 2013-2017 жылдары Зияткерлік мектептер тәжірибесін енгізу мақсатындағы жол картасы (жүктеу) жатады.
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының тәжірибесін есепке ала отыра, барлық деңгейдегі білім беру үдерісіне заманауи әдістемелер мен технологияларды енгізуді қамтамасыз ету мақсатында 2012 жылы Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігімен ДББҰ-мен жақын қарым-қатынаста жұмыс істейтін 30 негізі мектептерді анықтады.
Жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу аясындағы критериалды бағалау жүйесі
Жаңартылған орта білім беру мазмұнына көшу кестесіне сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі 2015-2016 оқу жылында 30 пилоттық мектептің 1-сыныбында апробациядан өтті және 2016-2017 оқу жылында еліміздің жалпы білім беретін мектептерінде 1-сыныпқа енгізілді. 2017-2018 оқу жылында жалпы білім беретін мектептердің 2,5,7-сыныптарына енгізілді.
Критериалды бағалау жүйесін оңтайлы жүзеге асырудың бірден бір жағдайы мұғалімдерді бағалау бойынша әдістемелік ұсыныстармен, бағалаудың сапалы құралдарымен, электрондық құжат айналымы жүйесімен және есеп берумен қамтамасыз ету болып табылады.
Білім алушылардың оқу нәтижелерін тиімді әрі стандартты бағалау үшін күтілетін оқу нәтижелері мен мақсаттарына сәйкес критерийлер және бағалау тапсырмалары құрастырылды. Критерийлер мен тапсырмалар білім деңгейін ғана анықтап қоймайды, оқушылардың білімін және жоғары деңгейдегі ойлау дағдыларын: талдау, жинақтау, бағалауды қолдану қабілеттерін анықтайды. Құрастырылған тапсырмалар олардың орындалу деңгейін сипаттаудан, мұғалімдердің оқушыда оқудың қай кезеңінде қиындықтар туындағанын, оған қандай педагогикалық қолдау қажет екендігін түсінуіне көмектесетіндей оқушылар мен ата-аналарды ақпараттандыру үлгілерінен тұрады.
Тапсырмаларды құрастыруға жоғары деңгейдегі халықаралық сарапшылардың оқытуынан өткен мамандар мен мұғалімдер қатысады.
2016-2017 жж. бағалау үдерісін қамтамасыз ету үшін:
1. Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған қазақ және орыс тілдеріндегі критериалды бағалау бойынша ұсыныстар
2. Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған қазақ және орыс тілдеріндегі критериалды бағалау бойынша ұсыныстар
3. Мектеп және өңірлік үйлестірушілерге арналған қазақ және орыс тілдеріндегі критериалды бағалау бойынша ұсыныстар
4. 1,2,5 және 7-сыныптарға арналған қазақ және орыс тілдеріндегі пәндерге қатысты қалыптастырушы бағалаудың тапсырмалар жинағы
5. 1,2,5 және 7-сыныптарға арналған қазақ және орыс тілдеріндегі пәндерге қатысты жиынтық бағалау бойынша әдістемелік ұсыныстар
6. 5,7-сыныптарға арналған қазақ және орыс тілдеріндегі пәндерге қатысты жиынтық бағалау спецификациясы
7. Оқушылар мен ата-аналарға арналған қазақ және орыс тілдеріндегі білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау туралы ақпараттық буклеттер
8. Критериалды бағалау бойынша бейнефильмдер топтамасы дайындалды.
Жалпы білім беретін мектептердің мұғалімдерін тең дәрежеде және дер кезінде нұсқаулық-әдістемелік материалдарға қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін «Жүйелік-әдістемелік кешен» электрондық порталында (smk.edu.kz) «Критериалды бағалау жүйесі» модулі құрылды. Аталған модульде критериалды бағалауға қатысты 300-ге жуық нұсқаулық-әдістемелік материалдар, соның ішінде бейнежазбалар, таныстырылым ресурстары, электрондық журнал үлгілері мен оны толтыру нұсқаулығы орналастырылған.
«Критериалды бағалау жүйесі» бөлімінде, Жүйелік-әдістемелік кешеннің талқылау алаңында мұғалімдерге әдістемелік және кеңестік қолдау көрсету жүргізіледі, сондай-ақ тиімді өзара байланыс орнату мен дер кезінде ақпараттандыру мақсатында критериалды бағалау бойынша мектеп және өңірлік үйлестірушілер үшін форум да құрылған.
Диагностикалық тестілеу
Жаңартылған білім беру мазмұны еліміздегі ауылдық және қалалық мектептер, гимназиялар, лицейлер, орта, шағын кешенді пилоттық мектептерде апробациядан өтуде. Оқу бағдарламаларын, критериалды бағалау жүйесін және оқыту әдістемесін тиімді бағалау үшін 30 пилоттық, 16 бақылау мектептерінде оқушыларға диагностикалық тестілеу жүргізіледі.
Оқушыларды диагностикалық тестілеу үш рет: 1-сыныпта «жыл басында» – 2015-2016 оқу жылының басында және «жыл соңында» – 2015-2016 оқу жылының соңында, 2-сыныптарда «жыл соңында» - 2016-2017 оқу жылының соңында өткізілді. 2017-2018 жж. диагностикалық тестілеу 3 және 4-сыныптарда жалғасады.
2015-2017 жж. нәтижелер жаңартылған білім беру мазмұны мен оқыту әдістемесі бойынша пилоттық мектептердің басымдығын көрсетті. Өйткені пилоттық мектептер 2-сыныпта «жыл соңында» орта балл бойынша бақылау мектептеріне қарағанда (+14,7 балл) біршама ілгерілеуді көрсетті (+30,2 балл). Аталған басымдық барлық пәндерден, барлық үш диагностикалық тестілеу нәтижелерінен де айқын байқалды.
Толық ақпарат пен диагностикалық тестілеу нәтижелері есепте көрсетілген (жүктеп алу).
Валидтілік, сенімділік, жеткіліктілік және түпнұсқалық қағидаларына сәйкес «Педагогикалық шеберлік орталығы»ЖМ және ««Өрлеу» Біліктілікті Арттыру Ұлттық орталығы» өткізетін жаңғыртылған деңгейлік бағдарламалары бойынша біліктілігін арттыру курстары, ҚР жалпы білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру курстары және орта білім мазмұнын жаңарту бойынша біліктілікті арттыру курстары шеңберінде ПӨО педагогикалық қызметкерлердің тәуелсіз бағалауын жүзеге асыруда.
Педагогикалық қызметкерлерді, тренерлерді және эксперттерді бағалау бірыңғай бағалау критерийлері негізінде жүзеге асырылады:
Сонымен қатар, дағдыларды, білу мен түсінуді анықтайтын және кәсіби құндылықтарға негізделетін кәсіби стандарттарға сәйкес жүзеге асырылады.
Мұғалімдерді бағалау 3 құрамдас бөліктен тұрады: портфолио, таныстырылым, біліктілік емтиханы.
ПӨО мұғалімнің портфолио мен таныстырылымын суммативті бағалау рәсімін ұйымдастырады және өткізеді, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының 17 аймағында мұғалімдер үшін Біліктілік емтихандарының ұйымдастыруы мен өткізілуін қамтамасыз етеді. Тесттердің сапасы және валидтілігі тест тапсырмаларын талдау және апробациялау,сараптау,әзірлеу рәсімдері арқылы мұғалімнің оқу тілінде қамтамасыз етіледі. Портфолио, таныстырылымдарды және емтихан материалдарын бағалау нәтижелері өңдеу және модерация рәсімдерінен өтеді.
Басшыларды, тренерлерді және эксперттерді бағалау портфолио арқылы жүзеге асырылады. ПӨО портфолионың формативті және суммативті бағалау рәсімдерін ұйымдастырады және өткізеді. Бағалау нәтижелері модерация рәсімінен өтеді.
Бағалаудың қорытынды нәтижелері сертификаттау бойынша Емтихан кеңесінің отырысында қарастырылады және бекітіледі. Содан кейін, сертификаттауға ұсынылған педагогикалық қызметкерлердің қорытынды тізімдері ПӨО-ның порталында жарияланады.
Орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберіндегі бағдарламалар бойынша мұғалімдерді бағалау сабақты жоспарлау үдерісі бойынша таныстырылымдарды қорғау негізінде жүзеге асырылады. Бағалаудың қорытынды нәтижелері бағалау ведомосіне енгізіледі, содан кейін, сертификаттауға ұсынылған педагогикалық қызметкерлердің қорытынды тізімдері ПӨО-ның порталында жарияланады.
2012-17 жж. бағалау нәтижесінде жаңғыртылған деңгейлік бағдарламалары бойынша біліктілікті арттыру курстары шеңберінде 67 011 мұғалім, 514 тренер және 95 эксперт сертификатталған. 2014 жылдан бастап 443 тренер және 43 эксперт ресертификаттаудан өтті. 2014-17жж. аралығында ҚР жалпы білім беру ұйымдары басшыларының біліктілігін арттыру курстары шеңберінде 3 157 мектеп басшылары сертификатталған. 2016-17жж. аралығында орта білім беру мазмұнын жаңарту бойынша біліктілікті арттыру курстары шеңберінде 107 874 мұғалім сертификатталған.
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы Cito Педагогикалық өлшеулер институты (Нидерланды) стратегиялық серіктестері сарапшыларымен бірге Зияткерлік мектептердің 7-сыныптарына оқушыларды конкурстық іріктеу жобасы аясында тест тапсырмаларын құрастыру және сараптама жасау бойынша 2018 жылдың 23-30 маусымы аралығында семинар ұйымдастырылды.
Толық мәлімет2018 жылдың 30 наурызынды Астана және 26 сәуірінде Алматы, Қарағанды, Шымкент қалаларында «Жас Ұлан» мектебінің педагог қызметкерлерінің және коммерциялық емес акционерлік қоғамы «Алматы қаласындағы Республикалық физика-математикалық мектебінің» педагог қызметкерлерінің кәсіби дамуын қолдау бойынша «Критериалды бағалау жүйесін қолданудағы мұғалімнің тәжірибесі» атты оқыту мастер-кластары «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ-ның Педагогикалық өлшеулер орталығы қызметкерлерімен жүргізілді
Толық мәлімет2017 жылдың 25-қараша айы мен 2018 жылдың 27-қаңтар айы аралығында «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы тарапынан Назарбаев Зияткерлік мектептерінің 7-сыныптарына конкурстық іріктеу үшін байқау тесті өткізілді.
Толық мәлімет«Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымы Педагогикалық өлшеулер орталығы филиалы 2018 жылдың қаңтар айының 30-ы мен ақпан айының 1-і аралығында Шымкент қаласында Оңтүстік Қазақстан облысы білім беру ұйымдарының 700-ден астам мұғалімдері мен 130-қа жуық өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне критериалды бағалау жүйесі аясында оқыту семинарларын өткізді.
Толық мәлімет2018 жылдың 22-26 қаңтарында ДББҰ «Назарбаев Зияткерлік мектептері» «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы «Мектептегі дарынды балаларды дамыту» бағдарламасы бойынша Назарбаев Зияткерлік мектептерінің педагог қызметкерлеріне арналған мектепішілік курстар шеңберіндегі жұмыстарға тренерлерді дайындау мақсатында оқыту тренингінің бірінші кезеңін өткізді.
Толық мәлімет«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ тәжірибені тарату бойынша іс-шаралар жоспарына сәйкес 2018 жылдың 24-25 қаңтары аралығында Орал қаласында критериалды бағалау жүйесіне қатысты Батыс Қазақстан облысы білім беру ұйымдарының 150 мұғаліміне, 75 өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне оқыту семинары өткізілді.
Толық мәлімет2017 жылдың 7-9 желтоқсаны аралығында Роберт Брайсон Гудтың басшылығымен «Критериалды бағалауды қолдануды жетілдіру бойынша тәжірибе алмасу» семинары өтті. Семинарға Назарбаев Зияткерлік мектептері мен Педагогикалық өлшеулер орталығының 64 қызметкері қатысты.
Толық мәлімет2017 жылдың 20-24 қараша аралығында «Назарбаев Зияткерлік мектептер» ДББҰ Педагогикалық өлшеулер орталығы аттестаттау шеңберінде Зияткерлік мектептер педагог қызметкерлері және оларға теңелген тұлғалардың қызметін бағалау бойынша оқыту тренингінің бірінші кезеңін өткізді.
Толық мәлімет2017 жылдың 08-11 қарашасында Прага қаласында (Чехия Республикасы) «Жаһандық әлемдегі бағалау мәдениеті» атты тақырыпта Білім берудегі бағалау бойынша Еуропалық қауымдастықтың 18 - конференциясы өтті.
Толық мәлімет2017 жылдың 26-27 қазан аралығында Астана қаласының Конгресс-орталығында «Білім берудің жарқын болашағына арналған құндылықтар, әл-ауқаттылық және инновация» тақырып аясында «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының ұйымдастырумен IX Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция өтті.
Толық мәлімет2017 жылдың 23-27 қазан аралығында өткен НЗМ ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалының бағалаушы эксперттері «Бағалау рәсімдерін стандарттау» тақырыбындағы оқу семинарына қатысты.
Толық мәлімет2017 жылдың 2-6 қазан аралығында Батуми қаласында (Грузия) «Әлеуметтік тұтқа ретіндегі бағалау» атты тақырыпта Білім берудегі бағалау бойынша халықаралық қауымдастықтың 43-конференциясы өтті.
Толық мәліметҚазақ гуманитарлық-заң университетінде 2017 жылдың қазан айының 9-ы мен 13-і аралығында «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ стратегиялық серіктесі Cito (Нидерланд) педагогикалық өлшеулер институтымен бірлесе отырып, 7-сыныптарға оқушыларды конкурстық іріктеудің тест тапсырмаларын дайындау және сараптау бойынша семинар өткізілді.
Толық мәлімет2017 жылдың шілде айының 10-14 аралығында ДББҰ «Назарбаев Зияткерлік мектептері» педагогикалық өлшеулер орталығы әріптестерді кәсіби дамытуды қолдауға арналған тренингтің екінші кезеңін ұйымдастырды және өткізді.
Толық мәлімет2017 жылдың 11-12 наурызында «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының филиалы «Педагогикалық өлшеулер орталығы» Ақтөбе, Алматы, Астана, Көкшетау, Қостанай, Семей, Талдықорған, Тараз, Орал, Шымкент қалаларындағы физика-математика бағытындағы және Ақтау, Алматы, Атырау, Қарағанды, Қызылорда, Павлодар, Петропавл, Өскемен, Шымкент химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектептеріне, Астана қаласындағы Назарбаев Зияткерлік мектебіне үміткерлерді 7-сыныптарға оқуға қабылдауға конкурстық іріктеу өткізді.
Толық мәлімет29-30 наурыз, 2017ж. Шымкент қаласында KazTEA 2017 «Үш тілдік білім беру кезеңіндегі білім алушылар мен мұғалімдердің мүмкіншіліктерін кеңейту» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция өтті. ДББҰ НЗМ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалының жалпы білім беретін мектептер педагог қызметкерлерін бағалау бөлімінің аға менеджері Баекешова Б.Т «Орта білім беруде сапаны қамтамасыз ету» атты баяндамасымен конференция жұмысына қатысты. Оның баяндамасында ҚР орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында педагог кадрлар біліктілігін арттыру курсы аяқталғаннан кейін ағылшын тілі мұғалімдері тапсырған тестілеу нәтижелері талданды.
Толық мәлімет2017 жылдың наурыз айының 13-29 аралығында ДББҰ «Назарбаев Зияткерлік мектептері» педагогикалық өлшеулер орталығы Зияткерлік мектептердің педагог қызметкерлерін аттестаттау шеңберінде сабақтың рефлексиялық есебін формативті бағалауға арналған семинар өткізді.
Толық мәлімет2017 жылдың 13-17 ақпанында «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық өлшеулер орталығы Зияткерлік мектептер педагог қызметкерлерін аттестаттау шеңберінде сабақ бойынша рефлексиялық есепті тәуелсіз бағалау рәсімдерін стандарттау семинарын өткізді.
Толық мәлімет2017 жылдың 9-11 ақпанында Назарбаев университетінде (Астана қ.) «Еуразия білім беру саясаты мен тәжірибесіндегі үрдістер» атты бірінші Халықаралық конференция өтті. Конференция ұйымдастырушысы Қазақстандағы білім беру саласы зерттеушілерінің қоғамдастығы (KERA). Конференцияның үш күнінде қазақ, орыс, ағылшын және қытай тілінде 42 секциялық мәжіліс өтті.
Толық мәліметНЗМ ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалының бағалаушы эксперттері 2017 жылдың 16-20 қаңтар аралығында өткен «Бағалау рәсімдерін стандарттау» тақырыбындағы оқу семинарына қатысты.
Толық мәлімет2017 жылдың 13 қаңтарында Алматы, Ақтау, Петропавл қалаларының химия-биологиялық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектептерінде «География» пәні бойынша 12-сынып оқушыларының оқу жетістіктерінің сыртқы жиынтық бағалауы өткізілді.
Толық мәліметПӨО бағалаушы эксперттері «Бағалау, аккредитациялау, сертификаттау және педагог қызметкерлердің кәсіби стандарттары бойынша эксперттердің халықаралық тәжірибесі – тренерлік шеберлік мектебі» тақырыбында 2016 жылдың 20 – 26 қарашасында өткен біліктілік арттыру курсына қатысты.
Толық мәлімет2016 жылдың 28-29 қараша күндері білім беру үдерісіне заманауи технологияларды енгізудің «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ және Астана қаласының Білім беру басқармасының 2016-2017 жылдарға арналған бірлескен жоспарын жүзеге асыруға сәйкес «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы №76 мектеп-лицейінің 30 мұғаліміне арнап аттестация шеңберінде сабақтарды бақылау бойынша екі күндік оқыту тренингісін өткізді.
Толық мәлімет2015 жылдың 24 тамыз және 13 қараша аралығында Астана, Алматы қалаларында және Алматы, Атырау, Ақмола, Батыс Қазақстан, Солтүстік Қазақстан, Шығыс Қазақстан, Маңғыстау, Қызылорда, Қарағанды, Қостанай, Павлодар, Оңтүстік Қазақстан облыстарында «Өрлеу» Біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ (бұдан әрі – Өрлеу) филиалдары базасында өткен 3 (базалық) деңгей бағдарлама курстарындағы мұғалімдерді бағалау (9-лек)
Толық мәлімет2015 жылдың 10 тамыз және 13 қараша аралығында Астана, Алматы, Атырау, Ақтөбе, Ақтау, Караганды, Кокшетау, Қостанай, Қызылорда, Павлодар, Петропавл, Орал, Өскемен, Талдықорған, Шымкент калаларындағы ПШО филиалдары базасында өткен 1 (ілгері) деңгей бағдарлама курстарындағы мұғалімдерді бағалау (10-лек)
Толық мәлімет2015 жылдың 24 тамыз және 20 қараша аралығында Алматы қаласында «Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінің басшы және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыратын республикалық институты» филиалы базасында өткен 2 (негізгі) деңгей бағдарлама курстарындағы мұғалімдерді бағалау (11-лек)
Толық мәлімет